Anasayfa | Fotograf Albümü |Forumumuz |Downloads | Hesabınız | Ziyaretçi Defteri|İletişim| Radyo

Oymalitepe.Net :: Başlığı Görüntüle - Prestatiebeoordeling: Nike Hyperdunk 2011
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun   GirişGiriş 

Prestatiebeoordeling: Nike Hyperdunk 2011

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    Oymalitepe.Net Forum Ana Sayfası -> Anket Alanı Anket Alanı
Önceki Başlık :: Sonraki Başlık  
Yazar Mesaj

barjente

Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: Jul 22, 2017
Mesajlar: 1




MesajTarih: 08 Ağustos 2017, Salı 05:54:57    Mesaj Konusu: Prestatiebeoordeling: Nike Hyperdunk 2011 Alıntıyla Cevap Ver

Prestatiebeoordeling: Nike Hyperdunk 2011words // Zac DubasikWanneer de originele Hyperdunk uitgebracht in 2008, zag het landschap van de basketbal sneakerwereld veel anders dan vandaag. Bij 13 ounces, met een gedurfd ? En bijna abstract ? Materiaal verhaal, was het lichte jaren voor wat de concurrentie aanbood. Adidas was in het midden van zijn kortlopende Team Signature-concept, Reebok's EasyTone, maar had het bedrijf nog niet genoeg om hun hoepels in orde te krijgen, onder Armor hadn; ik ging zelfs in de schoenen arena en Shaq was Het enige dat Li-Ning van volledige onduidelijkheid houdt met de Amerikaanse hoepelsfans. Welk verschil vier jaar al maken. Adidas heeft vandaag de lichtste hoepelschoen op de markt van minder dan 10 ounce. Reebok is terug in het bedrijf van het maken van handtekeningschoenen. Under Armor is opgetreden als een belangrijke speler, ondertekening van twee van de ontwerpen van de top, en Li Ning, Samen met hun landgenoten Anta en Peak, hebben de League volledig geïnfiltreerd. Wat ik eraan ben, is dat hoewel de Hyperdunk in zijn tijd baanbrekend was, was het drie jaar geleden. Een schoen met een gewicht van 13 gram gewonnen; ik kan je zelfs tegenwoordig opmerken. En zelfs toen was de Hyperdunk niet zonder zijn fouten. De vaak gekritiseerde Lunar Foam in zijn voorhoofd was alleen goed voor een handvol draden voordat ze afgebroken was. De ademendheid was zo slecht dat je de Flywire mist op de witte kleurwegen kon zien en de tractie verdween de tweede die je stapte Een rechtbank met minder dan onbeschoft onderhoud. De follow-up van de Hyperdunk, de Hyperize, nam kleine stappen in de richting van een aantal van die kwalen. De tractie verbeterde, maar het doorlopende gebruik van Lunar Foam zorgde nog steeds voor de voorvoetbeschermerende grensbeschermer, het was slordig en het was zeer kritiek op het gebrek aan middelvoetsteun. Op het eerste gezicht verscheen het Hyperize's opvolger, de Hyperdunk 2010, eindelijk alles goed. Out was Lunar Foam, en in was een hiel en voorvoet Zoom cushioning setup. Tractie verbeterde nog meer, met haringbeen die nu op de middelzool wikkelt. Het grootste probleem was dat hoewel de dingen op de bovenkant lijken te zijn, deed de synthetische skinwire gewoon niet; t flex en één met de voet worden, zoals het zou kunnen hebben, wat sommige comfort problemen veroorzaakt. En dat is waar de Hyperdunk 2011 Komt in. Met verfijningen, in plaats van drastische veranderingen die nodig waren bij het gereedschap, richtte het team zich op het verbeteren van de bovenkant en begon op de meest logische plaats mogelijk: door het laatste te veranderen en op zijn beurt een meer een te geven pasvorm. Dat was het hoofddoel van dit jaar, de bovenste, verklaart Leo Chang, de schoen; s ontwerper en Design Director of Nike Basketball. Dat begon eigenlijk met de Hyperfuse en de Kobes. Beide die schoenen zijn op een bepaald laatste gebouwd, en op een bepaald moment was een beetje van de NBA op de Hyperfuse een beetje cool. De QF-8 is een lange tijd voorbij, zelfs herhaaldelijk gebruikt op Jordanië-spelschoenen. Wat we vonden was dat het goed werkt met leer en synthetische leer, maar zodra je begint met het bereiken van deze zone waar je een echt dun nike kinderschoenen samengesteld pakket hebt, creëert het veel meer volume binnen de schoen, zegt Chang, die hun team naar De BB-03 laatst. Ik vond dit nieuw voor mij een uitstekende pasvorm voor mijn voet. Het is zeker niet zo algemeen als de vorm die in de afgelopen Hyperdunks is gevonden, maar niet verboden smal. Mijn voeten zijn zelfs iets aan de brede kant, en ik had geen problemen. Het laatste is slechts de helft van het verhaal over waarom het bovenkant zo'n uitstekende pasvorm is; De materiaalverandering voegt er veel toe. Ik had de Hyperdunk 2010 in de fabriek en probeerde nieuwe bovenste pakketten, begint Chang. Toen begon ik te tekenen wat het bovenste silhouet en lijnen eruit zouden kunnen zien. Ik wist dat we bescherming nodig hadden in de teen en in de hak, en toen ging ik terug na het weartesting en keken naar nog meer gebieden, zoals de eyestay gaten om ervoor te zorgen dat ze het niet konden doen. Het Flywire-patroon ontwikkelde zich zeker onderweg. Terwijl de Hyperdunk 2010; s Skinwire zeker een verbetering was voor de kunststof TPU-gebaseerde bovenkant van het origineel, heeft het nog steeds niet de flexibiliteit om die handschoen-achtige pasvorm echt te geven. Deze laatste versie voldoet echter aan de voet en beweegt er mee ? Om niet te vergeten dat u een betere ademendheid biedt. Het is licht, comfortabel en flexibel, terwijl u stevige stabiliteit biedt. Het is zo veel als je zou kunnen vragen in een basketbal boven. De schoen; s kraag heeft een bekend silhouet dat je nu in de lijn verwacht. Ik wilde zeker in de Hyperdunk-taal blijven, zegt Chang. Je hebt nog steeds de overdreven kraag en het hoge tot lage gevoel. Dit geeft niet alleen de Hyperdunk zijn handtekening, maar is ook functioneel. Het voegt een mate van flexibiliteit en proprioceptief vertrouwen toe, legt Charles Williams, Nike Basketball Product Line Manager, uit. Terwijl de snede niet te restrictief is, is het redelijk goed voor een high-top? Het is zeker restrictiever dan een lage of zelfs een midden. Ik heb de neiging om een ​​lagere snede te verkiezen, en soms heb ik wat knijp in de achterkant van de kraag meegemaakt, maar vond het algemeen effectief en veilig. Bijstand in die beveiliging zijn twee kleine gevormde knooppunten gevonden in de kraag ? Vergelijkbaar met die gevonden in de Zoom KD lijn ? Evenals een externe hielteller. We zijn eigenlijk begonnen met een interne teller om een ​​beetje lichter te worden, begon Chang, maar toen voegde we op een externe teller toe om een ​​betere 3D-vormige hielvorm en lockdown te krijgen. We voelden ons alsof het toevoegen van dingen die een voordeel waren, beter zou zijn dan het lichter te krijgen tegen een kosten. Mijn hak voelde me bijzonder veilig tussen de knooppunten, de kraag zelf en de externe teller. Als je, een die-harde fan van low-tops bent, dan zal de hakslot alleen waarschijnlijk niet genoeg bewegingsvrijheid voor je aanbieden. Maar alles wat anders over de schoen is, is zo goed, het is een poging om te kijken als je open bent over de cut. Het grootste probleem dat ik had met elk aspect van de schoen, was dat ik strak snoeien voelde, meer kantdruk dan ik had het leuk gevonden. Ik bind mijn schoenen erg strak en voelde me zeker dat de veters over de top van mijn voet meegraven. De tong van de Hyperdunk 2011 is dun en bestaat uit een groot en open maas. Dit is effectief voor ademendheid, maar slecht voor bescherming. De originele Hyperfuse featured dunne, maar gerichte padding in de tong ingebouwd, die zeer effectief was om kantdruk te elimineren. Ik zie graag een systeem zoals dat hier geïmplementeerd wordt, ook al kost het een fractie van een ons als het gaat om gewicht. De buitenzool lijkt vrijwel vergelijkbaar met vorig jaar; Hyperdunk, maar daar zijn nog een aantal opmerkelijke verschillen. Het dynamische haringbeen tractiepatroon is zeer vergelijkbaar ? Om niet te vergeten uitstekende ? Maar nu beschikt over duidelijke vensters in de hiel en voorvoet om een ​​blik in de schoen te geven; Het grotere en veel belangrijker verschil is dat de TPU-schacht die in de HD2010 is gevonden, is vervangen door een gegoten glasversterkte schacht. We gingen weg van de schacht die we in 2010 hadden gehad om een ​​aantal redenen, verklaart Chang. De schacht gaf vrijwel iedereen een goede ondersteuning, maar het was een beetje plat en nog steeds buigend toen we het niet wilden. We wilden ervoor zorgen dat dat niet gebeurt, en dat de schacht zowel in grootte als geometrie geëvolueerd is. De nieuwe schacht is zo stijf dat de schoen eigenlijk slordig voelde toen ik het voor het eerst probeerde. Ik maakte me zorgen dat de overgang niet zo soepel zou zijn als ik met al die steun graag zou vinden. Maar de tweede stapte ik op het hof en begon de schoen te duwen, mijn angsten snel verdwenen. On-court, tijdens het lopen is de overgang erg glad. Cushioning-wise, de Hyperdunk 2011 is uitstekend. De 14mm hiel en 8mm voorvoet Zoomzakken omhuld in een Phylon midsole geven de lage, responsieve kussing die alleen Zoom Air kan. Dus, daar heb je het. Vier jaar later heeft de Hyperdunk uiteindelijk vrijwel alles goed gekregen. Het is één van de beste speelervaringen die een schoen me heeft aangeboden in een lange tijd. Het is snel maar sterk, licht maar toch ondersteunend en comfortabel maar toch veilig. Kan het lichter zijn? Natuurlijk. Er is al een zeer opvallende lichtere schoen. Maar in plaats van vooral op gewicht te concentreren, was de focus van Hyperdunk 2011 op het maken van elk aspect van de schoen het beste dat het zou kunnen zijn. En het is nog steeds indrukwekkend licht gezien de bescherming en de veiligheid die het biedt. Vooralsnog staat de Hyperdunk 2011 op de top van de hoepelschoenberg, net zo als het origineel vier jaar geleden. Het verschil is dat deze keer de wedstrijd veel dichterbij is? Er is niet zo veel ademruimte als in het recente verleden. De grootste vraag is What; s next? De Olympische Spelen van 2008 dienden als een startpunt voor de originele Hyperdunk, en een nieuwe richting voor Nike Basketball. Zullen de 2012 Spelen fungeren als katalysator voor een andere dramatische shift? Of zal de lijn blijven evolueren in plaats van opnieuw te worden ontdekt? Of zal de Hyperdunk een basketbalschoen worden van het verleden, met iets gloednieuw zijn plaats nemen? Alleen de tijd zal het vertellen, maar op basis van de vooruitgang die is gemaakt met de Hyperdunk 2011, zal ik angstig wachten om te spelen in wat er ook volgende komt. Best voor: De meeste spelers anders dan grote centra en degenen die een laagste kleur geven: Black / Dark Grey / Blackkey tech: nike air max 1 kopen goedkoop hiel en voorvoet Zoom Air, Flywire, 3D midfoot shankpros: fit, kussing, tractie, middenvoetsteun, lockdowncons: weinig en ver tussen ? Als je in een low-top speelt, kan de kraag voelen Een beetje restrictief in vergelijking; Te veel kantdrukimprovements: dikker, gerichte tongvulling, zoals de Hyperfuse, om op kantdrukbuizen advies te versnellen: Als je een fan bent van een van de vorige versies van de Hyperdunk, vind je hier nog meer. De Hyperdunk 2011 verbetert op bijna elk aspect van zijn voorgangers. Bij $ 125 is het niet goedkoop, en het kan wellicht lijden aan de wet van afnemende rendementen, maar daar; gewoon nog geen andere schoen, dat komt nu zo goed. Nu beschikbaar: Nike Hyperdunk 2011
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder

Tüm kadın aksesuar fırsatları için tıklayın !


Mesajları Göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    Oymalitepe.Net Forum Ana Sayfası -> Anket Alanı Tüm saatler GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

We request you retain the full copyright notice below including the link to www.phpbb.com. This not only gives respect to the large amount of time given freely by the developers but also helps build interest, traffic and use of phpBB 2.0. If you cannot (for good reason) retain the full copyright we request you at least leave in place the Powered by phpBB line, with phpBB linked to www.phpbb.com. If you refuse to include even this then support on our forums may be affected. The phpBB Group : 2002 // --> Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Copyright © 2008 Oymalitepe.Net & Site Kurulumu-Düzenleme: L@ZKaN - kuzeyinoglu - ^^KaRaYeL^^